Elköltöztem...
2017. április 20. írta: pudingskitchenstories

Elköltöztem...

... és ez az új birodalmam! Mindenki életében eljön az a pont, amikor kinövi a szobáját, kicsi már neki a lakás, jó lenne ha a konyha és a fürdőszoba helyet cserélne, stb.. Nos én pont így jártam a blogommal.

Ha régi követőm vagy, köszönöm hogy meglátogattál az új címemen, ha új vagy erre, üdv a szomszédságban!

Az előző kuckót továbbra is a régi címen éritek el :

https://pudingskitchenstories.wordpress.com/

Gondolkodtam, hogy áthozom ide a receptjeimet, újra tördelem.. De tudjátok mit? Nem tettem. Az utóbbi 3 évben a való életben 5x költöztem. 5x kellett felpakolnom az életem, teljesen mindegy milyen okból.. Vannak olyan dobozok, amiket cipelek ide oda magammal és fogalmam sincs mi van bennük.. Valószínűleg ami nem hiányzik belőle, az nem is lényeges, de mindig hatalmas nyűg neki állni selejtezni, válogatni, aztán elmókolom az időm a nosztalgiával..

Na ezt nem fogom itt megcsinálni. 

Jó 3 hónapja írtam utoljára. Ez alatt a három hónap alatt sok minden történt velem, és nem akartam kényszerből írni a blogom "csak hogy legyen valami post, mindegy csak menjen ki az oldalra, meglegyenek a látogatások.." Félmunkát nem adok ki a kezem közül. Már decemberben is küszködtem, mentek ki a képek de elcsúsztam a receptek írásával, nem akartam nektek és magamnak sem csalódást okozni.

Miért jöttem át a blog.hu-ra?

Az előző oldalon angolul és magyarul is írtam a recepteket. Ez hosszútávon követhetetlen. Nem tetszett, ha egy poston belül kevertem a két nyelvet, nem akartam duplán közzétenni az írásaimat. Közhely vagy közmondás: sokat akar a szarka, stb..:)  Szóval magyarul szeretnék írni, a magyar követőimnek elsősorban. A magyar közönséget pedig a blog.hu által nyújtott lehetőségek segítségével könnyebben érem el.

Lesz egy két írás amit angolul is publikálni fogok, de azt a régi oldalra fogom kitenni. Az instagram profilomat alapvetően angolul írom, de a képek többségét facebook-on is megosztom magyarul, így próbálok egy egészséges egyensúlyt teremteni.

Milyen újdonságokra számíthattok?

Először is, hogy tetszik az új logóm, a háttér és a borító kép facebook-on?:) Szuper tehetséges barátnőm, Nagy Eszter keze munkáját dicséri, nagyon örülök a végeredménynek, amit sikerült megalkotnunk. Szerintem sugallja, hogy szeretnék egy egységet az oldalon, logóval, arculattal. Szeretnék túllépni a recepteken, és valódi történeteket is mesélni. Cikk sorozatokat indítani, interjúkat készíteni, főzős kihívásokat teljesíteni. Kacérkodok a youtube világával, de azt hiszem ez egy következő nagy lépés lesz ;)

Alapvetően egészséges, hús mentes recepteket írok legyen szó főételről, desszertről. Ezeket a helyeket fogom keresni, ajánlani, felfedezni, tesztelni. 

Nem akarom tovább ragozni, kövessetek itt, facebook-on, instagram-on, és remélem elégedettek lesztek a változással!

 

üdv,

Ági

fb_profil_nagy.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pudingskitchenstories.blog.hu/api/trackback/id/tr8312440961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása